Wednesday 8 December 2010

Kroki



Jag har kommit på att jag varken kan måla händer och designa skor, ett väldigt stort problem. På skolan har vi varje vecka på fredagarna kroki (nakenmodell), jag får väldig bra respons från min lärare att det här kan jag MEN kroki är en färskvara man måste hålla på med de i omgångar annars tappar man det. Man kan det inte utan till utan man kan bara några små trix och knep till att det ser bra ut. Sen är det en annan sak om man har ett suveränt bildminne. Min lärare har så rätt, jag märkte redan när jag började höstterminen i år att jag inte alls var koncentrerad på det jag skissade upp utan bara kluddrade på som inget och blev besviken i slutändan. Nej det blir till att studera händer nu ett tag. Skorna får jag bara allmänt undersöka.

Idag jag tackar jag
Caroline för inspirationen på den över bilden, En kollektion av Acne jag hittade på hennes blog. Tack =)    

Är det bara jag som är förtjust i prinsessklänningar! :D

2 comments:

  1. Jättefint Mikaela! En bra idé kan vara då att även du sätter in en länk till inspirationskällan, då blir alla nöjda och glada!
    Ha en bra dag!

    ReplyDelete
  2. Den finns med. det är bara att den var gömd i texten lite men syns den bättre!

    ReplyDelete